Klachten
Wij streven ernaar om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het kan echter gebeuren dat uw bestelling niet compleet geleverd is of dat de producten beschadigd zijn. In dat geval kunt u ons dat natuurlijk laten weten. Hieronder leest u hoe u dat het beste kunt doen.
- Wanneer u niet tevreden bent met uw bestelling, verzoeken wij u dat binnen 48 uur na ontvangst van de bestelling aan ons kenbaar te maken via onderstaand formulier.
- Om uw klacht zo goed mogelijk te behandelen en in te kunnen schatten wat de eventuele schade is, vragen wij u om uw klacht zo duidelijk mogelijk te omschrijven en te voorzien van foto’s.
- Wij zullen onze uiterste best doen om binnen 14 dagen, samen met u, tot een oplossing te komen. Over het algemeen houdt dit in dat u recht heeft op een kosteloze reparatie of een nieuw product. Hiervoor hoeft u dan niet bij te betalen. *

* Als het ons niet lukt om binnen 14 dagen tot een oplossing te komen, zullen wij u dat binnen de gestelde termijn laten weten. Wanneer blijkt dat de door u geleden schade niet aan ons te wijten is, zijn wij niet verplicht om uw schade te vergoeden. Ook dan zullen wij u dat laten weten. Lees voor meer informatie onze Algemene Voorwaarden.