U bent hier:

Klachten

Wij streven ernaar om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het kan echter gebeuren dat uw bestelling niet compleet geleverd is of dat de producten beschadigd zijn. In dat geval kunt u ons dat natuurlijk laten weten. Hieronder leest u hoe u dat het beste kunt doen.

  1. Wanneer u niet tevreden bent met uw bestelling, verzoeken wij u dat binnen 48 uur na ontvangst van de bestelling aan ons kenbaar te maken via onderstaand formulier. 
  2. Om uw klacht zo goed mogelijk te behandelen en in te kunnen schatten wat de eventuele schade is, vragen wij u om uw klacht zo duidelijk mogelijk te omschrijven en te voorzien van foto’s.
  3. Wij zullen onze uiterste best doen om binnen 14 dagen, samen met u, tot een oplossing te komen. Over het algemeen houdt dit in dat u recht heeft op een kosteloze reparatie of een nieuw product. Hiervoor hoeft u dan niet bij te betalen. *

Klachtenformulier

Klachtenformulier
Titel

* Als het ons niet lukt om binnen 14 dagen tot een oplossing te komen, zullen wij u dat binnen de gestelde termijn laten weten. Wanneer blijkt dat de door u geleden schade niet aan ons te wijten is, zijn wij niet verplicht om uw schade te vergoeden. Ook dan zullen wij u dat laten weten. Lees voor meer informatie onze Algemene Voorwaarden